13 oktober 2009

Shit vad man missar saker när man jobbar!

Satt nyss och läste lite bloggar som jag inte läst på säkert en månads tid.. mycket händer kan man ju säga. Inte direkt så mycket hänt i mitt liv men iaf :D

Nu har jag haft 2 dagars ledigt och börjar redan få aptråkigt, Diana kommer nog kasta ut mig till slut.. haha dör av trisstess (heter det så?) Iaf så läste jag Erica gummans blogg och fick se att hon kommer till västerås på fredag.. FAN VAD UNDERBART. Som jag saknat kvinnan :D Får man ju lite att se fram emot iaf :D

Syrran fyller även år på fredag och den 26 fyller lillebror år... 17 som tur är. fan kommer få hjärtattack den dan han fyller 18.... fy så hemskt och vara med om haha :D

Längtar tills lönen min kommer, hoppas på att den kommer vara sjukt nice denna månad med tanke på hur mycket man har jobbat! Arsle av sig om man får uttrycka sig så här i bloggen, men det är ju min so I dont care!

Nej nu ska jag vill hoppa in i duschen och bli människa innan tvkvällen börjar.. ÄLSKAR att bästa tisdagarna har börjat igen :D

Pussen!

Erica: Jag hoppas det blir fredag ssnaaaart. Saknar dig massa!!!!

Inga kommentarer: