15 december 2009

Snöööö :D

I mitt förra inlägg saknade jag mitt blonda hår. kikade då på alla bilder från sommaren och det var grått och tråkigt här ute.. Men idag är det massa snö och julkänslan är på topp :)Lyssnar på massa julmusik på spotify :D Underbart :D En rekommendation är Peter Jöbacks julskiva... Jag kommer hem igen till jul.. Super bra :)

Blev ledig från jobbet idag... Mysigt men ska tvätta snart :D haha Imorrn är det jobb igen som gäller :) Ska försöka hinna med en lunch med babe Jessica i veckan hade jag tänkt iaf :D Tralalalalalaaa.... Man kan inte bli något annat än glad när man lyssnar på julmusik haha :D Me like alot :D

På lördag blir det vinkväll med babesen Jessica och Ullis :D Me like :)
Nej nu kan jag inte koncentrera mig på att skriva.. så får smita ner till tvätten istället..Pussen på er :D :D :D

2 kommentarer:

jessica sa...

Det kan du ge dig på att det blir prtajj babe <3 Hoppas att du värmde upp Janke ordentligt för oss ogår ;) hihi <3 pussen

Jonna sa...

Kul å träffa på dig! Hoppas du hann med å köpa alla dina julklappar. God Jul!! Kram