11 januari 2009

Kanon helg...

Jajamensan detta har varit en kanon helg vill jag lova.. Fredagen började dock med tentamen... På typ halva kursen.. Man hade sån ångest hela veckan för hur det skulle gå.. Liksom shit sitta i 5 timmar och skriva man trodde man skulle gå efter 1 timme max... men nej nej jag satt i 4 timmar och skrev och skrev... Tror faktiskt att det gick jävligt bra :D kändes så iaf :D Men man vet ju aldrig... Sen vart det hem och min älskade mobil kom tillrätta äntligen så vart man lycklig igen.. Åkte sen ner på stan och träffa Angelica och vi tog bussen till Diana där vi hann dricka 2 öl för att sen gå hem till Blomman Lindah :D Hur kul somhelst drog ner på konrad som vanligt.. Im fucking love konrad :D Mitt andra hem rakt av <3 haha :D Alla vart ganska klapp kanon men vi röjjde och hade hur kulsomhelst.. drog sen på efterfest med angelica.. för att sen dra vidare till min egna efterfest hahaha :P

Lördagen ringde Lindah och väckte mig och jag åkte dit och hon mådde pissdåligt haha BAKIS som en jäkla dåre hahah och jag satt och skratta :) Sen gick blomman och spydde och sen var hon fit for fight igen.. Härligt vad lite underverk kan göra saker :D Vi drog ner snabbt på stan och köpte mer alkohol sen in på ica köpa någon köttbit sen hem, dega i soffan och kolla på tv, sen börja vi spela tvspel haha snacka om att vi hade kul :D :D Drack vin och spela super mario haha GRYMT ROLIGT fast vi var sååå kassa haha :D fuskisar.. Sen hem till Andrea och festa och snacka massa skit.. riktigt trevligt :D Sen ner på konrad och härja återigen :D Me love KONRAD :D :D Inte mycket folk igår men jäklar vad kul man hade vill jag lova haha :D Me and Lindah min älskade blomma <3 Vad skulle jag göra utan dig???

Idag blir det segt och lugnt... Vila upp sig till praktiken imorrn.. Jack&Jones 3 veckor frammåt nu.. ska bli kul :D :D Längtar..Nej nu ska jag nog dra igång tvn.. Men Annkristin mår BRA nu... Är på bra humör verkligen allt tack vare Mina tjejer... Älskar er <3

1 kommentar:

Anonym sa...

awww... *rörd* du är bäst AK!