8 januari 2009

Man ska väl börja plugga då...



Man försöker och försöker men hittar på allt att göra... Allt som man aldrig skulle göra annars det gör man nu :D Sjukt värre men sant.. fast gick ju igenom lite med Ubbe igår och kände att jag kan en hel del faktiskt.. bara det att när man väl sitter där då får man väl en blackout och inte kommer på nånting alls.. SUCK... Min mobil är äntligen tillbaka.. Ska hämta den ikväll.. alldeles för trött för att hämta den igår, plus att mitt nya simkort har kommit :D:D Så nu börjar saker och ting ljusna för mig...

Skönt och höra min älskling skratta igen och höra från henne varje dag... Älskar dig gumman. Finns alltid här för dig och det vet du.. <3 Och du och jag ska iväg en helg till en annan stad och bara röjja.. Komma bort från skit staden och allt som händer och INTE händer... :D



Nej ska väl försöka anstränga mig lite men har fan inge motivation... Imorrn är det fest igen med gummorna.. Har fått med mig Angelica från klassen med.. Ska bli kul :) Party like rockstars...

Peace out

Inga kommentarer: