3 juni 2009

Arbetsförmedlingen SUGER.

Ja så idag vart man ju kallad till AF eftersom dom sagt upp avtalet med KFG som jag gick på... Och då tänker man ju att dom lär ju ha ganska mycket och säga och ha ganska mycket planerat.. TYP EN PLAN B... men icke sa nicke... Jag kom dit, fick höra att dom sagt upp avtalet pga att KFG inte uppfyllt vissa saker som står avtalet tydligen och så var det någon människa som frågade så fint.. Jaha vad kommer hända nu då???? Jaa tror ni dom VISSTE det... NEJ.... utan nu ska man vackert ÅTERIGEN få sitta här helt ovetandes och så kommer det säkert bli nå krångel med försäkringskassan för inte fan kunde AF meddela att till den 29 maj endast så skulle KFG skriva på.. och jag har låtit dom skriva på till den 31 Maj... Så tack tack för den. Kommer väl bli strul nu så jag får mig ett CP ryck på allt detta nu. Måste alltså säkerligen åka ner på stan för att få arbetsförmedlingen att skriva på för TVÅ dagar... så jävla töntig och DRYGT så det finns inte.. Vad fan är de för fel på myndigheter i Sverige.??????????

Så idag är som sagt ingen bra dag. Skulle åkte ner med älsklingen Diana och kollat på Nadjas utklädnadshow men kom inte alls upp imorse, mådde illa och kunde knappt slå upp ögonen... Vakna upp vid halv 12 igen slängde mig i duschen och när jag kom ut därifrån fick jag inte världens bästa sms... Fan okej jag mådde illa och inge bra alls. Vad är problemet. Komma och säga att du är besviken för att jag inte kom och kolla när du hoppa omkring... Kom och säg nått när du fan tar studenten nästa vecka istället då hade jag fattat grejen men när du säger detta nu Blir jag fan lack.

Sura miner idag så känns bäst att man stannar inne och bara är..Allt verkar gå åt helvete idag iaf så men nu har jag iaf fått ur mig lite av min ilska.

och jaaaa... Killar är fan fortfarande = Dryga fanskap.

1 kommentar:

Jonna sa...

hehe som du skrev, allt löser sig :)