24 juni 2009

Livet.


Ge mig solen utan moln nu tack. Fan trodde jag kunde ligga och steka hela dagen. :) men icke sa nicke. Nej nej nu får man sitta här och glo. Helt värt det eller inte.
Men får går upp tidigt imorrn och steeka lite innan det är dags för att göra sig iordning till intervjun. Men hallå? vad tar man på sig nu då när det kommer vara stekandes varmt ute imorrn och INGA moln... Hmm kommer bli svårt :)

Så är det cityfestivalen här i stan då. Börjar idag men ska väl ner imorrn och kika på RixFm festivalen tänkte jag iaf. Sen på fredag spelar ju Ryttene Röjj och dom måste man ju se. Tror jag och bästa verkar blivit trogna fans till dom. För denna gång ska jag se dom och inte möta en full Daniel (inte bror min) hahaha :D

Peace and love <3

3 kommentarer:

Jänet - så klart! sa...

OOoooh, fredag....låter najs!<3

Jonna sa...

hej hej
ja det är fint med mig, nu när solen är framme finns inget att klaga på :)
hur är det själv? kram

Jänet - så klart! sa...

SV: Jo det vore fan najs.. men ska nog pierca mig ikväll..höhö... så öl vet jag inte om det blir, men fan på ner dit vore inte helt fel.. kostar det nå att gå in???