16 november 2009

Julfest :)

Snart dags för Julfest med jobbet. På lördag blir det av. Då ska hela Elgiganten härja på Strike.. Kommer bara sluta kaos tror jag haha :D Men det är ju ett toppen gäng och alla kommer att köra ALL IN kan jag lova er :P

Helgen har varit bra, var ute med Koba i Fredags, jävligt nice faktiskt :D och sen i lördags med tjejerna på Pluto och Å. På Pluto träffa jag även Katja för första gången, Mitt exs nya tjej. Super gullig tjej verkligen. Så himla fina ihop :) Jag är glad för deras skull :) En fika snart är det dags för ;)

Imorrn är det möte på jobbet 20.00-23.30... Julpynta butiken är det dags för :)

Soooom jag längtar tills julfesten är såååå taggad. Imorrn måste jag ner på stan, köpa en jacka, min gick så fint sönder i fredags, sen köpa skor tills på lördag... Har tänkt ut min outfit redan ;) Me like :D

Nej nu ska jag äta lite granna sen kanske sova.. Pussa!

Inga kommentarer: