22 november 2009

Sliiiiiiiten....

Om man är det... hmm JA.... Personalfesten igår var grym. så jävla kul.. mer personalfest till oss på Elgiganten vill jag ha... Om några kan festa så är det verkligen verkligen Elgiganten... Så grymma :) Började dagen med jobb, ganska sliten efter 2 heldags dagar på Elgiganten i Gävle. Kul och få komma och upp och träffa nytt folk också... Imorrn åker jag igen :) Ska hjälpa dom på invigningen ;)

Jobbade igår på dagen och sen efter det var det bara hem och fixa sig och sen dra iväg till Jimmy på förfest, senare drog vi till Strike och där var alla andra gigantare :D Full fart medvetslös var nog kvällens tema hahaha.... Kvällen avslutades på BMB och det var ett jääääävla drag vill jag lova :P Sjukt kul :)

Varför slutar aldrig människor att förvåna en.. man trodde du skulle vara annorlunda men du är en samma skit som alla andra... suck säger jag bara... jag är glad att jag har mina vänner som finns där för mig, nu vill jag bara komma bort från denna stad och ha kul :)

Imorrn gävle kommer hem tisdag kväll, onsdag blir det sthlm. fest med brudarna... I love it.

Diana, Emme och Nanie, ni är mina änglar som alltid finns där. Utan er finns inget mig. Älskar er över allt annat. Tack för att ni finns i mitt liv :) <3

och Mattias du är en underbar person som jag älskar och är så glad för att du kommit in i mitt liv. Me love you <3

Nej dags och sova lite granna nu så man får vila upp sig... Nice med hotell och hotell frukost.. Me like. och grymt av mig att ha jobba på elgiganten i 2 månader och ska redan vara med på min andra öppning.. Det är häftigt det ni.... Nej sängen kallar nog nu... Ja just det min mooooooooooobil har kommit nu.... ME LIKE.

Pussen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

men pluttan då jag vill oxå va din ängel...;0) love u...Malin

Jonna sa...

haha ja jag bytte tillbaka. kände mig aldrig hemma i den gamla bloggen faktiskt.

allt är fint med mig, hur är de sj?