17 mars 2010

En dag fylld med deluxe!


Idag händer det grejer, full fart hela dagen lång och jag gillart!

Vaknade så fint 7.38 och var pigg, kände att det var lika bra att stiga upp då :) så nu har man duschat, ätit och bara väntar på att klockan ska gå så man kan få åka och klippa sig hos bästa Deki :) Sen blir det att träffa Cilla och sötnosen Anton.. Shit vad jag längtar :D och efter det bär det av hem till Daniela för att umgås med henne och Jessica :) Röjj ikväll kan man säga ;) ME LIKE.!

Och så är man ledig i en och en halv vecka från jobbet då.. det enda som är, är ju kvällsmötet imorgon men hey vad gör 3 timmar av en och en halv vecka ;)!
Ihelgen ska jag vara barnvakt åt mina söta änglar Isabell, Lukas och Robin!

Nej nu ska jag fixa det sista innan jag drar.. Bild kommer upp sen på hur mitt hår blev ;)
Pusssar

Inga kommentarer: