16 mars 2010

Jag saknar dig!


Min underbara Fredrick var hemma i kanske 2 veckor och jag hann tyvärr endast träffa honom 3 ggr på all denna tid han äntligen var hemma i Sverige.! Men fick ju iaf prata med han i telefonen och höra hans röst!

och så kom dagen då han skulle åka hem igen.. Blir lika ledsen varje gång han måste lämna mig :( Tänk er själva att ha en allra bästa vän, en killkompis som man kan prata med allt om, som finns där för en som helt enkelt är underbar, sen kommer den där dagen då han berättar att han ska FLYTTA till Australien... Jaa men flytta till andra sidan Jorden gör det bara!

Så nu får jag nöja mig med att han hälsar på typ var 3-4 år och jag kanske kan hälsa på han om 10år.! Men är glad att han har sitt liv där nere och mår bra det är det viktigaste. Men helt enkelt är det så jäkla jobbigt varje gång han åker. :(

JAG SAKNAR DIG FREDRICK!!

Inga kommentarer: