9 maj 2010

Helgen som varit!

I fredags jobbade jag endast till 13 sen åkte jag hem och tvätta, när jag nästan var klar med tvätten kom Underbar Tilda hit och drack och vi snacka skit, jag drack en alkoholfri öl, faktiskt jävligt god ;) Brorsan Kim kom över efter ett tag och sen så åkte vi ner till Bankiren och sa hej till min andra bror och hans vänner, efter det drog vi till Konrad... Kul nyktert ;) Det var faktiskt helt okej men fick ont i magen så var tvungen att dra hem tyvärr... :(

lördagen bestod av jobb och sen hem och kika film... idag har också bestått av jobb och ska kika film också antar jag :D

ledig imorgon sen jobbar jag tis-fre stänging varje dag.. kul jul men men det ger ju pengar sen iaf ;)

nu ska jag kika färdigt Gossip Girl sen blir det affären med syster ;)

1 kommentar:

Jonna sa...

Okej, ja det förstår ja. glad att du stått på dig !! :)
Tack, det känns verkligen super med mig o sambon, 9 månader tillsammans å fortfarande supernykär. nästan sådär larvigt mycket du vet? :)
kram på dig