3 maj 2010

Olika tankar....

jag förstår att folk har olika åsikter om mitt beslut jag nu gjort, men så är det ju, alla har olika åsikter och så är det. men helt enkelt respektera mitt beslut för att jag har tagit detta och NEJ pappan ska inte vara med om han nu inte ändrar sig, det är helt upp till honom. Tycker jag nog har med tankar bara pga han istället för att jag ska få sitta och försvara mig och diskutera sånt här med mina vänner, Detta ska ju vara en bra tid, en härlig tid... Jag ska vara glad och lycklig över att jag har ett liv i magen.. Jag är lycklig över mitt beslut och att jag har en bebis på g tro inget annat alls, men bara tråkigt när man känner att ens vänner ibland inte tror på en.. säger grattis och är glada och sen frågar mina närmsta vänner om det verkligen är sant.. fan ge er?! varför skulle jag ljuga om en sån sak? Förstår inte...

Tacka vet jag har jag min familj och mina närmsta vänner i mitt liv som jag vet verkligen kommer att finnas där för mig :)

Jag har all kärlek i världen att ge till detta under som kommer att finnas snart..

Lycklig det är ordet :)

2 kommentarer:

Jonna sa...

Vad tråkigt att höra att han inte vill "vara med". Men du e stark å kommer klara det ensam, tro mig:)
Jättegrattis iaf, och jag tycker synd om dig om du får höra massa strunt av dina vänner. Stå på dig!
Kram på dig tjejen
Och ja, det är bara bra med mig. Fortfarande lika kär o galen:)

erica sa...

oavsett vad som händer i framtiden, med eller utan någon pappa, så tycker jag att du gjort det absolut bästa för dej, lyssnat på dej själv och vad du vill. allt kommer gå hur bra som helst, det kommer vara en lycklig tid som bara blir bättre =)och vi tre här nere finns alltid alltid, bara ett samtal bort som längst =)