22 december 2008

Här kommer lite...

...bilder från när jag och Linda fira lucia mitt i natten :D Hade lussevaka :D :D









Riktig rolig kväll var det måste jag få säga :D Sluta som vanligt med efterfest haha Tokiga jag och linda gumman... Nu är det snart Julafton och jag längtar som satan.. Ska bli så himla mysigt, älskar julen.. Idag har det varit skola och jag har börja stressa upp mig har en del julklappar och köpa imorrn :S Hur ska man hinna allt? Skola på morgonen, sen ville alla i klassen ta en fika också får nog vara med max en timme alltså sen måste jag börja rusa runt... Panik, panik, panik, får lyssna på mammas råd ta det lugnt och andas så hinner du med allt.. Helt sant och helt rätt, man ska ju lyssna på sin mama hur gammal man än blir.. tycker jag iaf. Juldagen blir det fest hos Fredrick i klassen, ska dra med mig tjejorna, diana, erica och Linda :D Vet att Hanna min älskling vill ha med mig också, skäms för att man har bokat allt annat liksom, vill ju ha tid för dom i det gänget också, alla mina darlingar där <3
Nej dags och varva ner, blir så stressad bara jag tänker på morgonendagen.. PANIK :)
GodJul på er från stressapan Nr !


Inga kommentarer: