21 december 2008

A weekend to remeber... ;)

I fredags var vi till hem till Diana och drack, det vart jag, diana, Sara, Linda, Mickis och Markus :D Ensam kille stackarn, snacka om att han fick höra MASSOR haha men han bara skratta när vi väl satte igång.. Bjuder på lite bilder från fredagens utgång också längre ner :) Efter många öl och mycket snack drog vi ner till konrad där det vart fullt drag vill jag lova :D En massa dans och prat och kul :D Sen drog jag och Linda och Annica och Fiia på en efterfest men vi tröttna ganska bra haha så vi drog till efterfest hemma hos Oscar, himla kul vill jag lova :D Bubbla och basta :D Sjukt kul kväll vill jag lova, vi alla somna väl runt 7 på morgonen, vakna vid 10 upp och tog bussen hem till Diana, snackade skit med diana ett tag sen drog hon till jobbet och jag drog hem till syrran, fixa mig lite för att sen dra ner på stan och möta upp Urban, vi ringde Therese och Fredik och mötte upp dom lite senare, hann ta en fika först och snacka lite :D Sen hem till fredrik och dricka vin och grogg haha Full fart vart det sen, även Peter från klassen kom över en stund :D :D Roligt att vi alla kommer så bra överens, jag gillar det :D Vissa kommer man ju mer överens med :P haha Runt halv 12 drog vi ner till BMB och hade jättekul.. Massa snack och grejer :D Sen hem till Fredrik igen för efterfest och film, men själv somna man ju så fort filmen kom igång haha :D Vakna upp runt 11 första gången idag och snacka lite med syster och så, sen somna jag om och vakna sen vid 13 och blev då upphämtade av Mamma och så åkte vi hem till Malin där vi skulle fira Isabell, eftersom hon inte ska vara med på julafton... Sen följde Isabell med hem till Agnetha så nu ska vi 3 brudar käka tacos och glo på film :D :D Myskväll ikväll...



Tack alla för en underbar helg, nu bjuder jag på lite pics ;)


Jag och Mickis, söta gumman :D


Där var vi inte beredda haha ;)

Jag och tjejorna, Dom bästa <3

Härjar runt som vanlig, Yeah thats me ;)

Ville jävla lite men man fast ju med iaf, vart inte så tokigt ;)

Grymmaste bilden på hela kvällen ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

party AK! fuuuulla AB! :)