14 december 2008

Klassfest och sen Bluemoonbar...

Igår var jag på en liiiten klassfest, 5 personer var vi som drack glögg och vin och öl och grogg :) En riktig blandning haha Vi var hemma hos Lotta först och alla drack och prata och hade allmänt trevligt, drog sen ner till BMB brorsan var ju så snäll och skjutsa ner oss :D Där inne träffa jag även på Malin och Linda och mina babes Hanna, Emilie och Jossan :) Vi dansa allihopa och hade jättekul, när vi skulle hem så fick inte Linda sin väska för dom hade gett bort den till någon annan, jävligt schysst... men det var ju sånt som händer.. suck suck :S

Sen drog vi och köpte mat för sen efterfest hos Fredrik i klassen, där jag somna ganska fort efter att jag öppnat fredrik chokladkalender haha :D Mata Linda och Ubbe med dom haha :D

Idag har jag sovit och käka pizza, sen imorrn är det skola som gäller :D Ska bli så roligt, ska även ner och prata med dom på VeroModa och hoppas på praktikplats där nu då :D Håll tummarna för mig nu :D :D:D

Nej ska fortsätta kolla Sanningens ögonblick :D Spännande ju :D haha

Peace out

Inga kommentarer: