5 maj 2009

Att man ens har mage till att bete sig på detta vis..

Jag förstår verkligen inte. Vi var bästa bästa vänner. Sen går DU och gör MIG besviken, ljuger och ja allt. och Vad hände.. jag ber INTE dig dra åt helvete utan Du mig.. varför? För att jag hade rätt om allt och du inte kan stå för saker du gjort? Sen att du försöker ljuga om saker så att andra ska tro att du ens försökt och få detta och funka. Nej lilla gumman du har inte försökt. Inte ett skit. Att slänga upp i ansiktet på MIG att du mår bättre utan mig, det skulle du fan ha en fet smäll för.. För helt ärligt. jag har inte gjort dig nått FÖRRÄN du bad mig dra åt helvete och ljög mig rakt upp i ansiktet igen.

Vet inte om detta är din grej att försvara dig på så du måste säga massa saker om mig, som du själv sagt till mig inte stämmer.. Typ som Horan.... Men ja du ljög väl då också. Sluta vänd kappan efter vinden och försök vara ärlig. Ta skiten. Gör det för du kommer MÅ BÄTTRE. Du intalar dig själv att du mår bra nu. Men seriöst. Sanningen är ute om allt. varför inte bara stå för saker du gjort. Mer moget och man kan faktiskt lösa vänskaper genom att tala sanning. För att står man för saker man gjort då visar man att man respekterar sin kompis.

För mig är det helt ofattbart att du ens ber mig dra åt helvete. och att du mår bättre utan mig.
Då kan du få ta och förklara för mig. HUR FAN JAG FICK DIG OCH MÅ DÅLIGT UNDER TIDEN VI VAR VÄNNER. Berätta gärna det.

Besviken, förbannad. Ja allt. OCh du bara för att man säger FITTA till en person betyder inte det att man svartmålar folk. Nej du har bevisat för mig att NU vet jag verkligen vilka som är MINA vänner. Den personen jag visste ljög för allt och alla ( JA för hennes familj också) fick mig att tro att du inte ljög för mig. Men men.

Tack och adjör för min del iaf. Tänker inte säga att jag ångrar våran vänskap. Det jag ångrar är hur jag kunde gå på allt skit snack från dig.

2 kommentarer:

Frida sa...

Hahaha!! Förlåt.. inte meningen att garva.. hahahhahaa.. MEN.. Jag & hon var faktiskt också BÄSTA BÄSTA VÄNNER!! Sen vände hennes fuuuula kappa efter vinden, & helt plötsligt va jag skiten under hennes skor, & så va DU bästisen!! Och nu är DU OCKSÅ skiten under hennes skor.. Och vi är idioterna!! What?? Men men.. det säger bara en hel del om hennes personlighet! Är man bästa vän med någon, vänder man inte ryggen till som hon gjorde mot mig (eller mot dig) då är man inte normal tycker jag! Är man människa & förlorar nån som stått en nära.. Ja då mår man inte bra.. Borde man inte må bra.. Man borde bli ledsen. Men TUUUUUR FÖR HENNE att hon har det bättre utan oss!!

Frida sa...

Och det sjukaste är.. att hon anser inte att hon gjort nåt fel.. SOm hon behandlat mig & dig.. Jävla NOLLA!!