4 maj 2009

Kryssning, 40års fest och Ludvika ;)

Kryssningen: Vi börjar skriva lite om kryssningen då.... Kvart i 1 sådär börja vi festande på station här i västerås :D Härligt härligt :D Bussen upp vart mycket prat och massa öl. Väl i sthlm hämta jag ut biljetterna och sen stannade jag och Lindsey kvar ute där i träffa på folk som varit på kryssningen innan.. Kanon fulla och förbannat roliga haha :D Vi fick ju sitta där ett tag och vänta på eric som tog tåget upp :) Till slut kom han och vi gick upp in på båten och kryssningen hade börjat :) Vi drog upp drack en bärs, väntade på taxfreen skulle öppna. In där handla öl och cigg och sen ner i hytten för att ha lite feest :) Klockan var väl runt 21 så eric ville gå och se Tony Irvings jävla dansskola och absolut dit gick han och jag... och gissa vad som hände.. Eric fick upp på scenen och dansa och jag fick mig ett gott jävla skratt hahaha :D Efter det var det wallmans show.. så jävla bra dom är.. jag och eric flumma runt ganska så bra måste jag få säga.. Ner i hytten igen.. dricka och röka och prata :) Sen drog vi till discot där det var kareoke (nej jag sjung icke) haha... eller jo på sidan av men fan inte i en mick (hur det nu stavas)... Mycket festande och till slut hittar vi filmteamet.. haha Dom ville filma men jag vägra.. och jag slapp(just då).. Efter ett tag hade dom tydligen slutat filma och så festade dom.. och vem om inte jag festar vidare med dom liksom haha en självklarhet.. skit roliga :) Tyvärr dan efter vakna man upp och hade ångest att man festat med dom haha :D När vi skulle sova och Eric däckat så hade jag och Diana as kul åt han haha Stoppa in tå i näsan på han och sen solglasögon på och ett sugrör i näsan.. allt finns på bild såklart haha :D På morgonen vaknar vi upp.. jag och eric slänger upp en bärs på en gång.. Dock så spiller Eric ut all min öl på mina och dianas saker... liitte sura vart vi men men.. fan är det kryssning så är det... Upp och ta en öl i baren och lite snack... Diana hade inte alla sina hjärnceller med vill jag lova ;) En fiskmås som faktiskt var en båt haha eller en telefonmast som var en antenn :P Ja mycket skratt och allt :) upp på däck och festa och dricka och ha kul :D Andrea och Marcus hitta upp till oss också, ett "par" jag träffade på kvällen innan med och söp med :) Så vi satt ett helt gäng.. Träffade även på Filip och Fredrick hahahaha Jäklar vad jobbigt det där vart ett tag ;) men men... Diana vart en räka av att sitta där uppe en hel dag.. skrattta som fan... MEN så kommer vi till det stora hela jobbigaste.... kamerateamet kom upp till oss och filma oss och fråga ut oss om saker... MEN så bestämde vi oss för att kika på Tony Irvings jävla dansskola IGEN... Skulle fan inte ha gjort det men men.. jag, andrea och marcus gick dit.. träffade på Malin och Evelina också då :) Sen när han Tony ska börja plocka ut folk i publiken tror ni inte att Marcus och Andrea står och pekar på mig.. Sen hör jag och ser jag han peka på mig och säger: Du, du blonda tjejen i solglasögon.. Kom kom... gick och hämta mig och vips så var jag uppe på scen haha .... Och självklart filmades detta.. Roligt NAJ.. för hela jävla Sverige kommer ju se detta.. träffa på en killen i filmteamet och han tyckte ju att det var ju klockrent att gå upp i solbrillor haha :D Så ja man får ju se om man hamnar där eller ej :P Hemresan var mycket prat och en full eric som sov på mig hela vägen haha vart några kort där också :D Man får skylla sig själv :P Hem till Eric, både jag och diana hängde med.. och Där hemma fann vi en Jonas :D han måste ha garvat åt oss.. man var ju inte direkt nykter haha :D

Så då kommer vi till Valborg: Den bestod av fylla, skratt och Konrad. Kort och gott. Och att bli sur och förbannad på Eric på natten hahaha :D

40års festen: Efter mycket velande från mig så bestämde jag mig för att följa med Diana och hennes familj upp till deras stuga :) Skit mysigt verkligen. Det var 40års fest för hennes farbror :D Full som en kastrull vart nog alla utom jag och diana haha vi höll oss på en lugn nivå...

Ludvika: På lördagen vakna jag och Diana pigga och krya och var redo att köra igång fest :D
In till bolaget i Ludvika och köpa alkoholen. Väl inne Ludvika kom jag ju på att Ja just det. Jocke bor ju här :D Så vi hörde av oss till han och efter mycket om och men och massa strul tog vi oss väl in till Ludvika och festade med Jocke och hans Polare.. Roliga människor och mycket partaj, vi drog till trägården som det heter och röjjde ;) hahaha Dock så tror jag inte det senaste musiken har kommit fram dit.. fick lov och gå fram och önska låt men tror ni inte.. den låten kom fan efter typ 5 låtar och plus att Jocke fick gå fram och önska den med. Sen kom den och tro ni... Han hade fan inte Infinity... man bara ursäkta??? Typ den som ALLA spelar men nej nej fan inte i Ludvika haha... Säger då det. Det är nått med Dalarna och musik alltså.. Bara påminner mig om när vi var i Hedemora och Kom in på kända kingen... fan där var det INGEN musik haha :D Sjukt men kul som fan :D

Jaa ni detta var min helg.. Finns så mycket mer och berätta men tror jag fått med allt det roliga.. Bilder kommer upp på facebook och Bilddagboken. Så ni får hålla koll där ;)

Puss

Inga kommentarer: