8 maj 2009

wonderful.

Kopiera denna lista och skriv era egna svar!! =)

Ska dödshjälp finnas i Sverige?
Bra fråga. Vet inte om man sak yttra sig om det.

Är det okej att döda djur för att få mat eller kläder, fast vi kan ana att djuren lider?
Kläder nej, men mat ja. Jag äter ju kött så hehe

Är det omoraliskt att vara otrogen?
Ehhh JA

Är det moraliskt acceptabelt att döda i krig för att försvara sitt land?

Nej tycker jag inte. fast samtidigt hade jag nog gjort det eller nej.. bara för att rädda mig själv och min familj.

Är det okej att en rik person köper en fattig persons njure för 1 miljon kronor?
JA, självklart. varför inte.

Är det okej att köpa sexuella tjänster om den som säljer får 1 miljon kronor och ingen hallick får några pengar? Hahaha vilken fråga. Det där är upp till var och en.

Är det moraliskt acceptabelt att höja priset på en snöskyffel från 150 kr till 800 kr när det snöar?
HAHAHA NO WAY

Är det acceptabelt rätt att begå självmord?

Det är det väl aldrig. men fortfarande det är väl var och ens beslut själv.

Är det acceptabelt att ge dödshjälp?
Ja.

Är det viktigt att den som mördare får sitt straff även om vi vet att han aldrig kommer att göra om det?
JA

Märkeskläder eller secondhand?
vilket som

Mac eller PC?
pc, ja det där med mac har jag aldrig fattat.. haha

Liknar du en kändis?
Haha ja jag fick höra en gång att jag var lik victoria beckham fast en tjockare och fulare version hahaha

och hallå, vem fan är INTE t jockare än henne? haha :D gav mig ett gott skratt :D

Bästa låten i världen?
Massa massa låtar.. jag byter ju liksom favvo låt typ varje vecka så.

Är det ok med vita lögner?
Ja

Vilken dokusåpa skulle du helst vilja vara med i?

BigBrother hahaa

Hur många timmar sover du per natt?
många timmar :D

Favoritsåpa alt. dokusåpa?
Grey´s Anatomy och Vänner, ugly betty, desperate housewifes, one tree hill, Gossip girl. Ja listan kan göras lång :)

Vilket lands matkultur tycker du bäst om?
SVERIGE fast måste erkänna att jag gillar persisk mat också.. Så jäääkla gott :D

Det här vill jag bli när jag blir stor

Jag är väl redan stor? hahaha

Detta skulle jag vilja prova på
Eget företag

Den här personen skulle jag vilja kasta en tårta i ansiktet på...
Många många.. vilken skön känsla :D

Det här får mig att bli alldeles vansinnig...
idiotiska FITTOR.

Berätta tre saker som människor skulle bli förvånade över att veta om dig?
visste inte att man kunde vända och hata någon så fort. kommer inte på nå mer.

Vilken egenskap vill du helst se hos andra?

Tillit.

Hade du något smeknamn när du gick i skolan?
Ak, anki (detta gillas INTE)


Hur var du som barn?
underbar :D hahaha

Varför bloggar du?
För att får ur mig saker jag behöver och ibland tidfördriv. Som när man gör nått sånt här :D

Betyder kärlek mer för dig än vänskap?
Men kärlek är väl vänskap också? men menar ni att ha en pojkvän så nej.. då är vänskap mer för mig.

Vad kan man leva utan?
Vänner som man inte kan lita på.

Vilket är viktigast hos din partner?
Att man kan lita på han.

Har du funnit Harmoni i ditt liv?
går det någonsin och få det i livet?

Hur ofta lagar du mat hemma?
Inte ofta.

Vad skulle du göra med ett friår?
Beror väl på hur mycket pengar man har att göra med :D

Hur svarar du i telefonen?
Oftast hallå, annar hej, det är Annkristin

Är du pinsam på fyllan?
Kan hända JA :D haha

Vilken var din första konsert?
Räknas fjärilsmusen? hahahaha

Hur ser folk dig?
Partymänniska :D men Im having the best time of my life now :D

Människa som gör dig enbart ledsen?
Ja, du vet nog gott och väl vem du är.

Människa som gör dig enbart glad?
Diana <3

Värsta känslan?
Ångest.. Den känslan är hemsk hemsk.

Favorit tv-program?
ehh var inte denna fråga nyss?

Hur ser en perfekt ledig dag ut för dig?
Umgås med vänner och familjen :D med massa glädje :)

När grät du senast?
Oj, va nog när jag var på bio sist. Marley och jag.. :)

Är du vidskeplig?
Ja det måste jag väl erkänna, inte så att jag vill vara kvar i ett hus om någon börjar säga att det finns spöken är haha

Vad skulle du vilja ändra i ditt liv om du fick ändra på vad du ville?
att inte vara arbetslös. Annars är jag rätt nöjd med mitt liv nu.

Skulle du vilja vara med i kungafamiljen?
varför?

Vad har du alltid velat göra men aldrig vågat?
Oj, svårt. vet faktiskt inte. kan återkomma om jag kommer på :D

Vart går din drömresa?
Australien :) och träffa min Fredrik. Jag saknar han MASSSA

Vem är ditt drömragg?
VIN DISEL... fan vilken het kille... ojojojoj... Snigel spår javisst hahahahaahahah

När blir man vuxen?
Kan man ens svara på denna fråga?

Vill du säga förlåt till någon?
Absolut inte, har ingen och säga förlåt till.

Vem är din hjälte?
Min mamma och mina syskon :)

Vad tror du på?
Tydligen en massa saker, men man har ju lärt sig nu att inte tro på allt man hör.

Vem var din första kärlek?
Thomas

Vem har makten i ditt liv?
Jag, vem annars?

Har du någon dold talang?
nope, fast ja är den dold är den dold förbannat bra hahaha

Har du mobbat någon?
Nej det har jag faktiskt inte gjort... eller jo kanske nu när man blivit äldre men mest på skoj då.. Diana råkar ju ut för mig en del ggr hahaha :D

Vilket djur skulle du vilja vara?
hmm bra fråga.

Har du någon fobi?
mmm... getingar, humlor, ja allt som surrar och rör sig.. ser jag nått så springer jag :D
måste ju tillägga att det kommer ett skrik ganska ofta med där då hahaha

Vad är det pinsammaste du gjort ?
Ja, finns ju en del saker man gjort som är pinsamt men inget jag inte står för ;)


Jaja det var den listan.. nu måste jag fixa mig lite innan det är dags för stan med Lindah...

p.s Jag är såååå nära nu verkligen. Fan att telefonen var sönder. Men men så fort jag får tag då är du fan körd. Äntligen. Sluta neka. för du kan inte göra det längre snart. Känslan är sååååååå härlig :D

Pussa

1 kommentar:

Jonna sa...

heheh vrf gillar du inte att bli kallad anki ? :D