21 juni 2010

GALEN


Ibland känns det som om man är det... Bestämde mig idag för att höra av mig till pappan och säga åt han att v 29 kan han förberedda sig på att det kommer vara ett ultraljud för då är ju jag i v 20... Tycker inte jag gjorde nå fel alls, utan nu vet han om det iaf.. Kommer höra av mig närmare också bara för att kika om man får några svar.... Jaa kanske inte ska skriva ut detta men jag behöver få ur mig verkligen...

Ena stunden undrar jag om jag gjorde rätt nyss eller om jag gjorde fel... Har ingen aning alls... :S (ångrar inte mitt beslut med att behålla barnet om det är några som uppfatta den sista meningen så!!!)

Idag är helt enkelt en skit dag... Men jag har ju någon som lyser upp min tillvaro, även om jag inte kan mysa med dig än såå snart snart snart :) har nog aldrig längta så mycket till vintern haha ;)

2 kommentarer:

erica sa...

du gjorde precis rätt tycker jag =) nu har du ryggen fri och kan lägga allt fokus på ak jr, och herr pappa kan fundera vidare på vad han vill. ju närmare det kommer, desto verkligare blir det juh, för er båda. tusen pussar till dej och knyttet så länge iaf <3

Angelica sa...

Tycker att du gjorde mer än rätt... Sen är det upp till han om han vill komma eller inte,för nu kan han inte säga att du lämnade han utanför.