24 juni 2010

Glad Midsommar Gott Folk

Imorgon är det midsommar afton och den består av att åka ut till mamma och äta och bara massa mys på landet helt enkelt :) Sen efter vi är klara där drar jag och bror iväg på roadtrip till Ulricehamn där vi ska träffa hans ex Ulle och hennes söta underbara Leo :) Som jag längtar..
Vi ska även ta en tur till Ullared och på vägen hem blir det förbi Gränna.. I love it! haha Semeste here I come...
Har även fått lägenhet också så nästa torsdag flyttar jag in :) Lovely :) Då bor jag mitt i stan kan man väl säga hehe :)
Så just nu är jag otroligt lycklig, saker och ting går som en räls.. Saknar min älskade Erica väldigt mycket, men det bästa är ju att hon alltid finns där... och hon även har den sötaste Lenore.. Kan inte sluta le så fort jag tänker på den sötaste guddottern man kan ha... Det är kärlek!

Känns som det börjar hända lite saker med magen nu iaf.. växer sakta men säkert iaf ;)

GLAD MIDSOMMAR PÅ ER ALLA RARINGAR

2 kommentarer:

erica sa...

du är fin du =) puss från oss

Sandra sa...

Du är underbar Äjkäj <3