13 juni 2010

Lyser om en...

Så roligt och få höra och själv märka hur mycket man lyser upp när folk kommer fram och frågar hur det är med mig och magen... Kommer jag någonsin helt förstå att jag har en bebis i magen?? Tankarna och känslorna är många och bara positiva kring detta lilla liv jag har i magen...

Just nu är jag barnvakt till mina änglar... Bara mys igår och jag mådde så bra när vi satt och kolla på tv och åt godis och gott :) Mina änglar och snart har jag ett helt eget liv, en bebis, ett hjärta som är MIN och bara MIN verkligen :)

Fredagen bestod av film tittande, kikade då på nog den värsta skräckfilmen i tidernas historia tror jag..Paranormal Activites... Värsta jag någonsin sätt och kan lova det att min bebis kommer aldrig få se filmen, När den är i min ålder så kanske! haha Redan hönsmamma och underbara livet är bara i magen ;)


nej nu ska jag ut i solen för en gång skull :)

Puss på er mina raringar

Inga kommentarer: