14 augusti 2010

Are we human...

tralalala, just nu strömmar denna låt med The killers ut från högtalarna.. Sjukt skön låt =)
Magen börjar spännas åt nu =) Och att ta upp saker från golvet eller ta sig upp är inte lika enkelt längre hahaha Ett helt projekt att fixa en sån sak.. Och JAAA nu vet jag att folk kommer tänka, vänta du bara.. Men jag är fullt medveten om att det kommer bli svårare senare m.m så ingen behöver faktiskt säga åt mig att vänta, för vad tror ni att jag gör??? och jag förstår att magen kommer växa så är det lite svårt nu vad kommer det då vara sen hahaha =)


Längtar till den 1 sept då är det dags att besöka barnmorskan igen och antar att då får jag höra hjärtljudet för första gången och hoppas verkligen att allt är på topp med min lilla ängel, vet inte vad jag skulle göra annars =S Men just nu mår vi bara så bra som vi kan må och då menar jag att vi mår toppen! Kärlek!

1 kommentar:

Sandra sa...

Underbart gumman, jag är så glad för din skull :)