3 augusti 2010

Mmmmm Marabou

med mintkorkant.. såå himla gott alltså =) me like alot haha =)

Nu har man varit ledig i 2 dagar så himla skönt men jobbar sen endast ons och torsdag sen ledig 5 dagar =) det här med att jobba 50% har sina fördelar kan man säga haha =) Idag skulle jag ha varit med mina änglar men dom åkte iväg med Björn istället hehe så idag ska jag få min dammsugare och sen åka och handla lite mat också =) Skönt och få dammsuga upp lite skit äntligen =)

bebisen och jag mår bara bra annars.. bara väntar på att magen ska växa mer men lite liv är det ju i magen det känns iaf så att mitt underbara barn lever där inne är en sak som är säker iaf =) Barnmorskan nästan gång blir den 1 sept =) Är då jag får höra hjärtljudet skulle jag tro så jag längtar så mycket tills dess =)

PUSS på er raringar

Inga kommentarer: