12 augusti 2010

Jag läääääcker....


Inte kul med två små blöta fläckar på linnet imorse och mer kommer det... buuhuuu.. Vill inte läcka, vill ha en bebis här som kan äta upp mjölken istället =) mycket bättre =)

Idag är man ledig, hur skönt som helst ska verkligen inte anstränga mig det mesta, mest glo här eller på tvn, orkar inte göra mer än det ;)
Just nu är jag i v22 tiden går verkligen snabbt vill jag lova, känns som det var igår jag fick reda på att jag var gravid... denna lycka går inte att beskriva med något annat =) KÄRLEK!

2 kommentarer:

Jossa sa...

Oj har det redan börjat rinna!
min mjölk rann inte till förrän någon dag innan Donnie kom ut.
Var glad för att det rinner.. då vet du att du kan mata ditt barn sen!!

erica sa...

snaaaart snaaaaart =) och tro mej, då kommer bebisen äta allt som finns och lite mer hahhaa =)kolla med mvc om du kan tjäna en hacka på att lämna mjölk redan nu förresten.