22 september 2010

2 simpla jävla frågor...

Jag ställde två simpla enkla frågor som jag funderade över hur ANDRA tänker inget om mig alls, men det fick en person till att vända det så sjukt mycket att jag var typ värsta anhängaren till SD och kallat dens familj för både det ena och det andra.. Då jag INTE röstade på SD alltså då inte visat nånstans att jag stödjer deras politik, därav tycker jag som inte röstade på dom att det var konstigt att folk helt plötlisgt skämdes för att vara svensk eller skämdes för sverige?? Enligt min mening borde ni ha skämts då det har partiet bildades inte nu när det kom in i riksdagen.. Svenska folket har röstat och varför vara rasist helt plötsligt, SD vågade stå på sig när ALLA hoppa på dom och det var det jag mena med att det var STARKT gjort av dom, jag menar han killen från Vänsterpartiet som var så jävla omogen att han inte kunde gå in i samma sminkloge... What? vuxna människa? nu får fan folk ge sig, ska inte folk få ha olika åsikter i detta land??

Jag har mina vänner som röstade på moderaterna som röstade på socialdemokraterna och även dom som röstade på SD men Ska jag hata dom för att dom inte rösta som mig? för att dom inte tycker som mig? och jag vet till 100% att dom av mina vänner som röstade på SD INTE är rasister.... Patetiskt att kalla sig för rasist när man har vänner som är utländska.. Bara rent tönteri enligt min mening...

Nu tror jag att jag fått ur mig lite av det jag känt dessa dagar, förstår inte hur man kan ha sån jävla hjärna att man vrider på det så mycket... Dom som känner mig och är MINA vänner vet att jag har vänner som inte är svenskar (NÄRA VÄNNER DÅ) och att jag har ett Ex som inte är svensk... Skulle jag vara rasist då??? Ehh nej skulle inte tro det.

Neej nu har jag verkligen fått känna på gravidhormonerna när man blir förbannad hahahaha ;)

By the way så mår jag och bebis bra.. Bebis börjar röra sig för fullt där inne och det känns av lite mer då bebis är lite större ;) Men det är MYSfaktor till 100%...
Puss på er

Inga kommentarer: