12 september 2010

Knaaaaasig dröm,


jajamensan det hade jag inatt.. Drömmarna blir bara mer och mer wierd.. Magen börjar växa till sig lite nu så man vet inte riktigt hur man ska ligga om nätterna för att ligga skönt.. till slut hittar man en bra ställning och då är det bara och sova på hehe...

Idag är det dags för jobb på Hälla, känns som om jag kommer vara där mer än på Erikslund denna månad... SAKNAR Erisklund redan haha... Det är ju liksom mitt och inte Hälla även om jag gillar folket som jobbar där och att jobba där =)
Imorgon går vi in i V 27, tiden bara rinner iväg.. NU är det liksom mindre än 100 dagar kvar :S Förstår inte riktigt att JAG snart kommer gå igenom en förlossning.. Läskigt men samtidigt spännande.
Dags för att fixa till sig lite inför jobbet så man ser ut som folk iaf :)
Pussen på er raringar

Inga kommentarer: