1 september 2010

Hjärtljud...


Idag var vi på besök hos barnmorskan.. Vi fick lyssna på hjärtljudet och ta lite prover, allt var kanoners med båda oss två =) Vi är ett strålande team jag och min bebis =)
Livet känns nå så otroligt underbart just nu.. Vad kan gå fel i detta läge när man har något så underbart i sitt liv..

imorgon kommer min bästa och underbara vän Erica komma till västerås.. Min bästa "kollektivfamilj" Erica, Jocke och min underbara guddotter Lenore =) På söndag ska vi åka till Eskilstuna zoo ha en liten utflykt.. Massa mys och jag bara längtar..

Snart är det dags för en stor dag för min underbara vän Jeanette.. Kan inte vara mer lycklig för henne för hon har verkligen funnit den rätta kärleken ... Dom är så rätt för varandra så det nästan är lite läskigt ;) Men mina bästa tjejer förtjänar ju självart det bästa!

Neej nu ska jag och magen gå och sova lite granna.. trött och har en sista jobb dag kvar imorgon sen ledig 4 dagar.. YEAH! Så michaela jag hoppas detta räckte med lite uppdatering för idag iaf ;) Ska försöka bättra mig hehe

Puss på er mina bästa!

1 kommentar:

Anonym sa...

haha det räckte =) fortsätt så! kraaam /Michaela