23 juli 2009

Alltså... kan man bli mer förvånad..???

Tydligen så kan man det. Hämnden är ljuv till varje pris när det gäller detta kan jag lova. OCH ALLA ska VETA att jag aldrig tagit bort ett enda blogg inlägg för ATT JAG STÅR FÖR DET JAG SÄGER.... Jag drog inte in din jävla fittfamilj i detta utan det gjorde dom så bra själva.. och att du nu sitter och påstår saker jag skulle ha skrivit... och självklart ska jag ju ha tagit bort det inlägget så ingen annan ska ha hunnit sett det. Logiskt om man tänker efter för en som har som sin vardag att ljuga...

VÄX upp någon jävla gång.. fan nu förtjänar du bara en fet smäll och nästa gång jag ser ditt fula nylle kommer jag fan inte hålla igen.. JAG tänkte vara mogen igår eftersom vi ändå umgås i samma kretsar men nej nej ska du ha det på detta viset ja då får du fan skylla dig själv. FITTA.

Men som sagt.. Hämnden är ljuv, DU SKA BARA VETA. OCH den dagen personen säger att det är OK för mig att säga då får du skylla dig själv. Helt klart värt det jag gjort.

HÄMDEN ÄR LJUV.

1 kommentar:

FRIIIDA sa...

!HAHAH! Så saNT..SÅÅÅ.. Jävla fittsnippa hon är allstå.. Och skyller på diiiig.. hahahah.. kan sätta en tusing på att det är jag som sa att hennes syster e så ful så hon borde gö en operation.. haha.. låter som om det lätt skulle kunna va jag.. Ooops!! Men det står jag för!!! Och hela grejen med bloggandet.. va fan har du me de å göra AK?? Varför blandar hon in dej & hittar på & ljuger.. Det var ju JAG ((igen)) som bloggade om hennes patetiska liv.. Moahahha!! Och JAAA.. Jag tog bort den, eftersom hon & hela släkten TJATA om det!! Aja, så jag tog bort skiten.. Men jag står för ALLT.. & passar det inte fröken & hennes familj, kan jag ju bara publicera den igen, eftersom vi har det sparat!! Nä du AK.. Vet du hur man tillverkar brevbomber??? Och du.. HÄMDEN ÄR LJUUUV!! Det du gjorde va grymt!! *asg* Hon kommer svimma när hon får höra det!! Moahahah!! Puss på dej AK!!