20 juli 2009

Nämen nu har jag varit dålig...

.. på att uppdatera.

Mycket har hänt. Varit massa festande. Jag njuter så mycket jag kan tills den dagen jag nu börjar jobba. Vilket är ju 1 sept så jag kan njuta fullt ut just nu :)

Imorse/inatt hur man vill se på det åkte min älskade blomman iväg till USA.. Har inte riktigt förstått att hon åkt än och att hon faktiskt ska vara bort i 2 år nu... Har i mitt huvud att snart kommer jag få sms av henne och så vi ska ses.. MEN NEJ... jag kommer inte träffa min blomma på 2 år om jag nu inte åker över och hälsar på henne.. Hörde ju att en biljett dit kan man hitta för 3500kr?? :O Fan hur billigt somhelst ju :D
Saknaden är stor redan. Verkligen. Massa love till dig min underbara blomma. Konrad kommer aldrig bli sig likt utan dig :( Pussssa.

Så nu i veckan då.. vet inte vad som händer än.. Kanske kommer hit sthlms grabbar och festar. :) Så vi får se :D

Pussaaa

2 kommentarer:

-Stjärnan sa...

Billigt? W000T!? hahaha du är rolig du! ;)
Hörde jag nått om en fest?? ah ah ah?
<3

Anonym sa...

Min fina pärla! jag ÄLSKAR dig! börja nästan lipa när jag läste detta! MASSA kärlek till dig!

/Blomman