8 juli 2009

Bästa<3


Tänkte tillägna ett inlägg åt den människan som är "the love of my life"- när det kommer till vänner :) Jag ska erkänna och att jag trodde jag funnit henne förut men sanning kom till slut fram där att det var ingen vän för mig. Jag klarar mig bra utan henne verkligen. Sen kom Diana in. Eller hon har väl alltid varit där men det var nu hon visa vilken underbar vän hon är.

Diana är den person som om man tycker hon gjort nå fel kan man diskutera det med henne. Hon ber om ursäkt för saker och hon står för saker hon gjort. Det jag älskar med henne är att hon är ärlig och att hon aldrig ljuger. För hon är som mig har ingen anledning till det. Även om sanningen är hård ibland så är det den man kommer längst med. Och det är det jag och Diana gjort därför vi funnit varandra så bra den senaste tiden. Hon är den som står mig närmast hjärtat. och en bättre vän kommer jag aldrig och finna. Det vet jag nu till 100%.

Du är den bästa vän man kan ha. Älskar dig mer än allt. Tack för att du finns. Verkligen tack. <3
Massa miljoner pussar och kramar till den bästa <3

1 kommentar:

Din bästa <3 sa...

Blir ju helt tårögd när jag läser de här. Du är verkligen den vän som står mig närmast hjärtat oxå och de kommer föralltid vara så. Finns inget/ingen som kommer kunna förstöra de. Jag älskar dig min bästa <3