22 augusti 2009

Inte släppt mig på 3 år???

Trodde verkligen vi kunde träffas och ses och bara ha det kul ihop en kväll ta några öl och festa ihop. Men det funka inte. Du börja redan på en gång säga att du älskar mig över allt annat fortfarande.. Men snälla det var 3 år sen vi gjorde slut.. vad hände liksom? Du sumpa allt DU.. jag försökte verkligen så länge men fick nog till slut.. Du var min första kärlek, känns så jobbig och se att du inte ens kamma till dig lite.. och att du fortfarande blir svartsjuk när jag pratar med andra killar... det är liiite sjukt... Dags att gå vidare. Tankar, minnen allt... Usch detta var mer piss jobbigt än vad jag trodde... Trodde inte jag skulle börja få alla minnen, allt bra som dåligt. Måste bara få ur mig lite... Vet faktiskt inte vad jag ska säga.

Så himla Glad att Jonas fanns med där igår. Du är världens underbaraste vän.
Och Diana min älsklings gumma. Jag älskar dig. Tack för att du finns och för att jag kan bolla med dig och prata med dig om allt jag måste få ur mig.

Inga kommentarer: