4 augusti 2009

Jaha får man se vad dagen har att erbjuda sig då :)

Sambon ska iväg och jobba så man kanske tar sig en sväng ner dit och solar sig lite :D
Mitt mål är neger :P haha Ooopps kanske inte får säga det ordet så får väl börjar säga Wienerbröd :P För er som fattar den ;)

Vart inge besök av söt igår då han jobba :S Så vi får hoppas på att man får se han idag. Men killar och jobb är ju tydligen en grej för sig :P Igår var jag ner och fixa massa papper tog även en sväng förbi bästa och solade lite :D Så himla skönt och man hann lugna ner sig efter att man stressa upp sig..

Var in på ÖB för första gången sen jag sa upp mig, var ju tvungen att hämta papper så det var bara och bita ihop och gå in.. Som tur var kändes det helt okej och Gamla chefen var inte så sur som han lät i telefonen när jag ringde och snacka med han... :) Men men.. I dont miss that place :P

Naj en dusch kanske skulle sitta bra nu eller ska man dra ner och sola först och sen duscha man blir ju lika svettig iaf haha :P

Men men peace out my friends..... SO what Im still a Rockstar :P

Inga kommentarer: