16 augusti 2009

Vimmelfotograf nästa???


Utgång med bästa Jessi i torsdags :D


Reklam för Sjökrogen måste ju göras :P


Har tagit några vimmelbilder nu dom senaste gångerna och måste erkänna att jag faktiskt gillar det som fan.. Jävligt roligt och springa runt och ta kort på alla :D
Igår var det drink kväll med tjejerna.. Hur kul somhelst.. 11 tjejer vart vi som tog oss ner till sjökrogen och härja runt :) Idag blir det tacos med bästa så himla sugen på det ;) mums vad gott.

På onsdag är det äntligen dags för kryssning igen... dock inte med bästa vilket kommer kännas knas men jag och Lisa får skaka rumpa som bara den iaf.. och det som händer på båten stannar där och hos bästa ;)

Nej nu ska jag röra mig till affären :D
Pusssa

1 kommentar:

Lisa sa...

Hahaha...Det som händer på båten stannar på båten, och hos bästa?!

Duuu. Vi ska försöka slå min fredagsnatt på onsda har jag tänkt! Pallar du tre?

...Det här känns som en värdelös kommentar för jag är rätt trött.. Men på onsda draaar vi!