3 augusti 2009

Ojsan då...

Nu var det ju ett tag sen men har inte haft någon data sladd men idag var jag vackert ner och köpte en.. Tack Pelle för hjälpen och rean :D :D Sicken tur man hade :D
Ja dagarna har väl mer eller mindre bestått av fest och hänga på Dianas jobb... :D
Diana är ju då min nya sambo :D Hon går till jobbet är där en timme sen får man sms om att man ska komma ner och hålla henne sällskap haha :P

Sen sen sen så har jag äntligen fått in nå bra i mitt liv tror jag... Ska inte hoppas på för mycket men jag tror iaf.. Imorrn får jag träffa dig igen och jag saknar dig.. Blir lite tomt nu när man myst i 3nätter i rad.. men får klara mig tills imorrn :D

nej dags för sängen nu kanske för imorrn blir det spring över halva stan typ fixa med massa papper...

Im happy :D

Inga kommentarer: