4 oktober 2010

10 veckor kvar.

76 dagar kvar till BF, det gör mig något så otroligt nervös faktiskt, nu börjar saker och ting och hända och snart har jag faktiskt en bebis i min famn, ett litet liv, ett under, en ängel... Det är NU som jag verkligen börjar förstå vad det är som händer med mig och vad som ska hända med mig.. :D

Jag fick en fråga i helgen som Ingen har frågat mig förut som gjorde mig på ett sätt lite ställd men samtidigt fick mig att tänka till, frågan var om jag aldrig är RÄDD?

och svaret är det att Ja, ibland är jag faktiskt livrädd för det jag har gett mig in på. Vad det är som är på väg att hända, men samma stund som rädslan tar över kommer tankarna att jag har min underbara familj där som alltid finns där, som alltid orkar lyssna på min oro, på min lycka, på allt jag har att säga, TACK vare min egen vilja och min underbara familj gör det att jag klarar detta så himla bra. Jag har tagit ett STORT beslut men samtidigt ett sånt underbart beslut, helt klart det bästa beslutet jag någonsin tagit. Jag älskar min lilla ängel, mitt liv, mitt under.
Jag visste inte att det fanns så mycket kärlek i ens kropp som det finns, för er som inte har fått barn tror säkert att ni funnit och haft så mycket kärlek inom er när det kommer till pojkvänner/flickvänner men INGET slår kärleken tills sina egna barn... Det här är verkligen MITT barn.. Jag Annkristin ska bli mamma.

Inga kommentarer: