28 oktober 2010

Snart snart snart...


får jag pussa på min älskade guddotter Lenore... Shit vad jag saknar dom sååå mycket, men snart får jag äntligen träffa mina underbara. Dom bästa i världen. =)
En jobbdag kvar sen bio på kvällen sen drar jag ner till Skåne och är borta en hel vecka... Ska bli otroligt jädrans jävla skönt :) plus att jag ska spendera massa dagar med mina favoriter :)
Jaa längtan är otroligt stor. Me love them soooo mucho mucho :D
Är det någon jag vet jag aldrig kommer förlora eller bli besviken på i hela mitt liv så är det MIN Erica, Den bästa man kan ha helt klart.! Vi två!
Nej nu ska det vilas lite.. :D PUSS


2 kommentarer:

Unknown sa...

du fasiken fin du =) BÄSTA! massa kärlek! puss

amaizon sa...

Gör en insats!
http://amaizon.blogg.se/2010/october/e-mail-around-the-world.html
Detta händer faktiskt!

Tack på förhand!

Keep up the good work!//amaizon