25 oktober 2010

V 33

Då har vi kommit in i V 33 tiden går ju bara fööör fort nu känns det som hehe :) Jag har gått och blivit sjuk... Förkyld och rethosta.. Inte okej just nu, man kan liksom inte riktigt ligga och tycka synd om sig själv i en skön ställning som annars... Jag måste verkligen kurera mig nu för på lördag drar jag ner till skåne :) Biljetten är bokad och betald. Ska ju ner på min guddotter namngivning.. Saknar min familj där nere och vill åka nu nu nu :)

Idag har det shoppats en hel del bebis grejer, köpte vagn idag en BRIO vagn för 300 kr, jäkligt fräsch så är otroligt nöjd med den inköpet vill jag lova, sen åkte jag, mamma & syster till Ikea och inhandlade saker till sängen som jag köpte för ett tag sen :) Så lite blöjor och kläder är inköpta nu :) Känns skönt att det mesta är fixat iaf... det som man behöver ha hemma första tiden iaf =) Nu ska jag bara se till att bli frisk så jag orkar skruva, städa och dona här hemma, orken finns inte riktigt till det nu tyvärr :( såå gör mig frisk nyss tack haha :D

55dagar kvar.. LÄNGTAR

1 kommentar:

Cilla sa...

ojojoj gumman.. nu bär de snart av :D är super glad för din skull. Du vet vart jag finns om du behöver råd ;) Puss <3