11 oktober 2010

9 veckor kvar...


Det är verkligen så himla svårt och förstå att det verkligen är 9 veckor kvar... 9 veckor sen kommer jag antagligen ha en liten bebis här i min famn, kan bli tidigare kan bli senare men iaf 9 veckor.. ååhh jag bara längtar samtidigt som det är sååå himla skrämmande.. :)

Idag fick Nadja följa med till Barnmorskan och lyssna på hjärtljudet och överlycklig vart hon för det =)
Så otroligt skönt och underbart och höra att man har så många som står bakom mig och bara finns där helt klart. Så nu har jag frågat min syster Malin om hon ville följa med till barnmorskan sen för att höra hjärtljudet och bara få vara delaktig då jag själv känner att jag inte lyckats få med henne lika mycket så vill jag självklart att min älskade syster som ska bli moster för första gången ska få vara delaktig även innan :)

Allt är iaf kanoners med oss, bebisen mår så bra så =) Hjärtat slår som det ska och bebisen ligger fixerad neråt nu :) Allt är sååå spännande =)

Vi mår bra! Vi är lycklig! Puss på er :)

1 kommentar:

Anna sa...

Låter mer än underbart och jag är riktigt avundsjuk ;)
Tänk om du går över tiden några dagar, vilken juklapp du själv och släkten får :)