16 oktober 2010

Trött, trött, trött,

Nu börjar saker och ting bli jobbigt då man inte kan sova ordentligt på nätterna, blir några timmar åt gången, och nu är det inte för kissandet skull utan för att bebis gör liv av sig... Men det är väl så det ska vara sista månaderna ska vara lite pain in the ass... Men samtidigt så när jag väl är vaken och bebis rör sig är det så himla underbart, mysigt.

Så otroligt underbart och träffa folk ute också som säger så underbara och snälla saker till en, samtidigt som jag mår hur jävla bra somhelst och kommer fixa detta sjukt bra såå skadar det aldrig att höra att det man gör gör man bra. att folk är stolta över en att dom är imponerade.!

Jag är själv stolt över mig att jag tog detta beslut, förstå att om ca 8 veckor har jag en liten söt bebis och bara kunna pussa på och mysa med och bara åååååhhhhh :D :D :D

KÄRLEK!

1 kommentar:

Cilla sa...

du kommer bli en sån underbar och kärldeksfull mamma <3 <3