2 november 2010

47 dagar kvar...


mindre än 6 veckor kvar till BF... känns lite läskigt men otroligt spännande,
har spenderat några dagar nere i Skåne med mina favoriter.. Fick dock lov att åka hem tidigare för att hostan ska komma tillbaka INTE okej, då jag kände att jag var på helt rätt ställe, med min Erica och min Lenore.... :)

Så nu sitter man här hemma och ska försöka kurera sig lite granna, jag bara längtar ännu mer till mitt lilla hjärta nu efter dagarna i Skåne :) och nu har jag även berättat för både gudföräldrarna vad som väntar dom beroende på vilket kön det blir :) men vill att båda ska veta hur mycket det betyder för mig att dom verkligen vill vara gudföräldrar till min bebis, jag har valt dom två i världen som jag litar på mest, dom två jag vet kommer rocka som gudföräldrar helt klart! All min kärlek till er.

magen bara växer och jag förstår inte hur tiden bara kan rinna iväg såhär, bara svisch säger det så är det ny vecka och mindre dagar kvar... Min bebis får ta och komma nu hehe... kan tänka mig att det kanske bli mycket tjat på fejjan om detta men det skiter jag i om folk tycker är drygt, det är min lycka, min kärlek och vill jag skrika ut den så gör jag det ;)

Nej nu ska jag trycka i mig alvedon och noskapin och hoppas på att man blir frisk snart igen :D
PUSS