9 maj 2011

Det känns nästan som om det var igår...


Så sitter man och tittar på en unge i minuten.. och alla känslorna kommer fram, man tänker tillbaka på sin förlossning och minns hela händelsen.. Det är så fantastiskt att man har fått denna chans att vara gravid och föda ett barn! Det är helt otroligt och det är det BÄSTA som har hänt mig verkligen!

Jag fick frågan i helgen om NÄR insåg jag detta att WOW jag har ett barn WOW jag är mamma och mitt svar var faktiskt när jag väl var hemma och det vart jag och Elise helt själva här hemma! Då slog det mig, då kom alla tårar! Glädjetårar självklart! För när jag väl fick upp henne på bröstet vart det en sån stor grej att man bara blev helt hmm vad ska jag säga paff! Jaa paff vart man!

Och nu helt plötsligt är hon 4 månader och börjar prata mer och bli så mycket stadigare.. REN SANN LYCKA!!!!

Inga kommentarer: