2 maj 2011

Solsidan OVE



Okej, nu gick jag nyss igenom mina kommentarer jag fått på bloggen och hitta en kommentar jag missat som också handlar om den här jävla solsidan ove! Då denna anonyma person verkar tycka att mitt barn, min prinsessa ser ut som solsidan ove tydligen, Alltså en gammal gubbe!!!


Gå och dra nå gammalt över dig mitt barn ser inte ut som den där jävla solsidan ove! Orkar vara anonym 2 ggr på min blogg och skriva om att min ängel ser ut som han...!!! F U

Idioter det finns! Och för er nu som kommer säga att jag inte ska ta åt mig eller lägga energi på annat så JA jag kommer göra det sen MEN jag måste få ur mig detta nu!! Men man tar åt sig när någon är sådär feg! IDIOT!!! Och är detta någon jag känner så kommer jag fortfarande stå för det jag skrivit! För är det någon jag känner är det ÄNNU mera fegt att fan inte stå för vad man säger!!





Inga kommentarer: