23 maj 2011

Ett fantastikt roligt anonymt inlägg :)

Grattis!! Gud va tiden går, ena dagen på "e18" och den andra dagen är du mamma. Otrolig söt liten flicka du fick! Vet att du är stark (behöver inte ens nämna det) och att du utan tvekan kommer att vara en riktig bra mamma. Försökt bläddra igenom dina 9 tuffa månader på ca 9 minuter. Vilken resa! Men en sak, sluta vara så arg hela tiden :) Jag hoppas folk runt omkring dig är snälla nu, och stöttar dig med alla typer av stöd det kan tänkas behövas. Nu vet inte jag hela historien, men så som jag har förstått det så gör du något som knappt två personer klarar av. Var stolt! Jag ska inte ta upp tid tid, med min läsning och jag antar att du redan från min första mening vet vem jag är * ifall om du anstränger dig lite* Sköt om dig och ge lillen en baby kram från mig!


Detta fick jag för ca 2 månader sen och ska även nu erkänna här i bloggen att jag faktiskt inte upptäckte denna kommentar förrän typ någon vecka sen, vet inte hur jag lyckats missa det.. men sen iaf så började jag tänka på vem kunde detta vara och jag hade en person i huvudet på en gång och jag kom på att det var du genom när du skrev ifall om du anstränger dig lite :P haha då ramla poletten ner så att säga =) och mitt svar då är:

Tack så himla mycket. Hon är världens finaste helt klart! och Jaa folk är snälla nu, dom dumma har jag tagit bort i mitt liv :) hahaha Otroligt kul att du följer eller kikar in på bloggen ibland iaf.. Håller dig uppdaterad :) och det menar jag verkligen Sanning 2 hahaha ;) Yes, ska ge henne en kram och sköt om dig du med och TACK för kommentaren =) KRAM

Inga kommentarer: