2 maj 2011

Stor städning

På onsdag så ska Moster Malin ta hand Elise i några timmar så jag får storstäda hela lägenheten, behövs verkligen har jag upptäckt så trött på att det ser ut som skit här hemma nu! Så blir rensning och städning!! Så TACK Malin för att du vill hjälpa och vara barnvakt =) Även fast jag vet att du vill haha men TACK iaf =) Skönt att bara får köra på med städningen utan stopp med att mata Elise eller leka eller söva henne =)

Idag blir en dag då vi inte kommer att göra nånting, en riktig slappar dag, skönt det med, kan tydligen inte gå ordentligt med min fot, har inte lyckats gjort det i några dagar nu.. tyvärr men men det går väl över, men imorgon kommer mamma och hämtar oss och då ska vi fixa lite till Lenores present som ska skickas ner snart =) =) =)

Puss på er nu ska jag vila lite i soffan =)

Inga kommentarer: