6 maj 2011

Varför då?


I tisdags ringde syrran Malin och frågade om jag kunde vara barnvakt då hon att fått tid till Robins operation på onsdagen, självklart sa jag och mamma fick köra dit mig =) Allt gick super bra på operationen med ängeln =) Så idag så skulle vi hem och då ville Robin följa med.. Javisst sa jag, inga problem.. Sen upptäcker jag nu att han då kommit in i den här perioden då dom frågar om ALLT... det oändligt ordet VARFÖR?? hahaha Och han ställer inte EN fråga på en gång utan 10 frågor på samma gång haha så söt! Till slut börja jag bara skratta när han satte igång haha =)

Imorgon blir det inflyttningsfest hos bror min så då ska Elise och Robin tillbaka till Malin men sen på söndag kommer dom båda två hit igen =) =) Robin har ju bestämt att han ska vara här ända tills nästa lördag =) HIIHII...

Nej nu ska vi starta film och ha fredagsmyyyys! Puss på er!

Inga kommentarer: