6 februari 2011

Dinner for schmucks!


Den filmen kikade jag på nyss, humor vill jag lova haha fick mig många skratt =) Hade en sovandes Elise i famnen också! Hon är för underbar min älskling.! Går på pencilin just nu för nå prickar hon har på kroppen, får svar i veckan förhoppningvis på vad det kan vara, men hon klarar det bra tycker jag.. man ser på henne att det inte alls smakar bra men allt går ner.. Mammas flicka så duktigt verkligen! Nu har jag återigen lagt henne i hennes säng, 3-4 gången nu.. men tänkte att inatt ska jag prova på att ha henne där och när hon vill ha mat ska jag sätta mig i soffan där vi sitter hela tiden för att sen lägga henne i sängen igen.. får se hur detta går, det är inte lätt ska ni veta då mitt hjärta sovit med mig nu i en månads tid, och dom senaste dagarna på mig nästan hela tiden... men jag ska försöka! Min underbara ängel =)

Idag åkte vi över till mormor Ulla, och oj vad glad hon blev... sånt leende hon hade och så glad hon var när hon höll i Elise.. =) Min mormor. Ååhh vad jag älskar henne! Helt klart blir det fler besök till henne :)

Helgen har varit lugn och skön, Agnetha har varit här hela helgen och vi har bara tagit det lugnt! Efter allt tjafs med bvc och barnakuten så är det otroligt skönt att bara få ta det lugnt! Man blir förbannad och grinfärdig när det är allt skit så vissa dagar vill man bara stänga av, bara vara jag och Elise och stänga ute hela världen! Det ska vi göra imorgon tror jag dock väntas ett besök av mormor kanske annars blir vi ensamma! Jag och Elise! Bästa teamet!

Inga kommentarer: