3 februari 2011

BVC


funderar ganska starkt på om jag ska byta BVC.. Hon Vi har nu känns alldeles för snurrig och inte alls med i matchen om man säger så... jag vet inte, känns inte helt rätt! Så funderar på om man ska ta sig till herrgärdet istället! Super go är hon absolut men för snurrig för att jag ska ta henne allvarlig eller hur seriös kanske jag ska säga.! Med tanke på att jag fått åka upp till barnaktuen 2 ggr för att Elise spyr så mycket och att ingen lyssna på mig... sen när man berättar det på BVC så är det som att hon bara okok.. som när vi var där sist säger hon jaa kurvan ser ju lite upp och ner ut NÄÄÄHE gör den.. konstigt.. idiot! sen säger hon att Ja det kan ju bero på detta då.. man bara tror du det verkligen? kan väl jag lista ut med arslet själv. Hahaha som jag märker nu själv när jag skriver om detta så är det kanske dags att byta BVC. Hon hade liksom inte ens koll på att vi bokat in flera tider m.m och jag har hört att det inte bara med mig hon är snurrig, okej att man har sina dagar då allt inte funkar men VARJE gång jag träffat henne känns lite väl tycker jag allt.! Neej får kika på det där, vi ska iaf dit imorgon och väga älsklingen och hoppas på att hon har gått upp nu, men det tycker man ju iaf, hon spyr ju inte alls lika mycket som hon gjorde innan, vi fick dock åka upp på barnakuten igen igår för att kolla på några prickar som Elise hade och jaa det visade sig ju vara hormonprickar PRECIS som jag trodde, kul att få vänta i 2 timmar och läkaren kommer in och säger JA jag tror som DU att det bara är hormonprickar.. SUCK!!! nej inge mer barnakuten nu alltså nu får det vara alltså annars tvingar jag dom att skaffa mig ett VIP kort där så vi får förtur eller nått hahaha!

Idag tog jag ett stort steg iaf för mig själv, jag la min lilla ängel i HENNES säng.. där ligger hon just nu och sover och jag bara glor till henne 100 ggr typ men vad fasiken, min säng eller hennes säng borde inte göra sådan stor skillnad.. JO för då när jag sen ska lägga mig och sova kommer hon ju inte vara nära mig, och jag kan inte kolla till henne så som jag vill... separationsångest JAAA haha :D

Nej nu har jag fått ur mig lite, ska fortsätta kolla på Svensk Maffia nu!

1 kommentar:

Elin sa...

Allt blev verkligen verkligt! Det var helt UNDERBART att få sen henne, hon är så jäkla fiin! :)

VI har funderat lite kring namnet Lee , tycker det är så himla fint! MEN, det är ett tag kvar så hinner väl ännu ändra oss 100 gånger till ;).

Tråkigt att det inte är något bra vid BVC! Det är ju viktigt att ha någon man trivs med och känner sig trygg! Hoppas det ordnar sig för er! =D Pussa gullungen från mig!