24 februari 2011

Hon är liksom mitt allt!


Jaja tänker ni ett evigt tjatande om att hon är mitt allt MEN det skiter jag i.. För jag älskar hennes så himla mycket och vill att ALLA ska veta det!
Igår träffade vi Malin och hennes LILLA Sigge, sååå liten och sååå himla söt, Elise vart helt plötsligt SUPER stor när jag såg honom hiihii =) Dock vart min fröken super hungrig och jag hade ingen lust att mata inne på donken så vart tyvärr bara en snabbträff men fler ggr ska vi ju ses så :)
Idag får bli en lugn dag och bara mysa hela dagen, försöker även nu lägga mitt hjärta väldigt mycket på mage när hon är vaken så hon får träna sina nackmuskler, har kommit lite åt sidan när det varit så mycket med ALLT annat.. men nu så, nu har vi ju fått en nystart så känner jag iaf.! Imorgon åker vi förbi jobbet och säger hej till alla underbara där =) Sen ska vi även storhandla med mormor =) Efter det på eftermiddagen åker vi hem till tant Cilla och träffar både henne och Tant Fia... Underbar dag med andra ord då vi kommer få träffa folk som jag tycker om sååååååååååååååå mycket =)
PUSS

Inga kommentarer: