14 februari 2011

Mor & Dotter


Ja vissa likheter ser jag allt på min lilla prinsessa och mig hiihii

Har varit hemma hos min underbara syster Malin och min änglar i ett par dagar och oj vad mysigt vi har haft det.. så underbart att bara få komma hemifrån också, umgås med någon, iaf att ha någon att prata med, missuppfatta mig inte nu, älskar min dotter men hon kan ju inte riktigt prata nu haha även om jag pratar med henne typ hela tiden haha kul att ha någon som svarar normalt tillbaka :P hiihii..

Elise har nu börjat varit vaken mer om dagarna nu, super kul att hon inte bara sover och sover och sover hehe =) så nu sitter hon och myser i babysittern plus äter upp sina händer typ haha det där med nappen funkar inte riktigt än haha hon kan inte rikigt ha den kvar i munnen än hahaha

Bada gjorde vi första gången hemma hos Malin också, det var väl lite sisådär från Elises sida dock var hon nog bara super hungrig och inget funkade för henne just då haha men vissa stunder njöt hon så nästa gång tar vi ett bad när hon ätit precis istället =)

Glad alla hjärtans dag på er mina underbara =)

Inga kommentarer: