7 februari 2011

Jag älskar dig!


Så mycket kärlek!

Igår kväll så var jag sjukt duktig och la mitt hjärta i hennes säng, och hon sov där ända till kl 4 då hon var hungrig, satte mig i soffan och mata henne och vad hände.. Jo jag somnade med och vi vaknade vid halv 10 imorse hahaha men nästan en hel natt kunde jag ha henne där, emellan hennes måltider alltså haha =) Är man trött så är man hiihii!

Så idag har vi mest bara haft mys här hemma, Elise har varit vaken flera timmar idag, kul med att det börjar bli mer och mer vaken timmar då man kan mysa och prata med henne =) Imorgon ska vi till Öppnaförskolan, ska bli riktigt kul, jag längtar verkligen till att få träffa dessa tjejer. Ser fram emot att få träffa folk som är i min situation.! Spännande helt klart!

Kom bara på att tänka på min Morfar idag och önskar att han hade varit i livet och kunde få se min ängel, mitt liv! Men jag är helt säker på att han har koll på oss båda ifrån himlen! R.I.P bästa bästa morfar!

Puss på er

2 kommentarer:

Elin sa...

Det är absolut okej, som sagt, jag har ju "gått ut med det nu" så länka på du gumman :) . Att träffas när du kommer ner låter helt underbart tycker jag ! Så försök matcha tiden lite, kom ihåg 5 JUNI ;) .. Hade varit helt suveränt! Har en till kompis som precis har blivit mamma, kanske vi kan ha ett litet "mamma-gäng" möte då vi kan strosa och mysa inne i Visby med våra älsklingar :) . KRAAAAM! <3

Elin sa...

Aaaah, allt jag hade skrivit försvann så ja, får väl börja om da! ;)

Det hade varit super härligt i sommar om du kom ner, med en picnik eller något, underbart! Med tre nyblivna mammor och våra små flickor, ett riktigt tjejgäng som Martina sa ;) .

Sommaren på gotland är det bästa som finns. Finns verkligen ingenting bättre! Visst, förut har mina somrar sett ut med att festa och bara umgås med vänner hela tiden , men denna sommar kommer ändå bli dubbelt så bra för jag har en ny stor kärlek i mitt liv .

Haha, vad bra att du också fick lite mer hår, så jag inte är ensam haha. Mina vänner kallade mig en kväll för Grizzlyn, schysst va? ;) . Rand har jag fått . Har även hört talas om myten att får man en rand så får man en tjej, kanske det stämmer då ;) .

Blev du brun ?? Hur gick detta till ? Var du brun innan ? Tänk om det ändå kunde bli så haha ;)

PUSS! <3